Buppa rejtélyes matricája

Általános

Rejtélyes.

Megfejtésem szerint Bringaangyal Buppa reppelgetni kezd biciklipumpálás közben, mire a kuncsaft agybajt kap és a félig felfújt bringára pattanva bemutat Buppának: ezt neked fizetés helyett, elbaszott muzsikus!

BuppaValami szopadék ribi emlegette föl nekem pont a Faszbukkon, hogy én milyen kömény vagyok a netten, és az életben meg „kenyérre lehet kenni”. Írtam is neki, kérdezze meg azt a szotyvadt kis szófosót, Buppaköcsögöt attól a kenyérkenésről. Ez a kis kecskebaszó Buppicsa eccer a Bemmoziban, jobb dolga nem lévén, odaült az asztalomhoz, és elkezdte a vánnyadt pofázását reám ömleszteni. Darabig békéssen tűrtem, hátha abbahagyja az üres öblögetését a kreténnye, de nem, csak és csak nem, gurgulázott a svábbogár, hiába szóltam néki finoman, hogy húzzon már a faszszopó annyába a társaságomból, még egy bodroshajú bólogatóféreg is odatelepedett mellé, nyálcsorgatóan helyeselve a pöszögését. Ez meg csak gurgulázott, mint a vécélefolyó, még a büdös csatornaszag is áradt a szellemtelen nyekergéséből. Hát itt má bebaszni se lehet a böcsületes rokkstarnak, rohaggyonmeg! – gondoltam, felálltam, bebasztam egyet a szeme alá mintegy figyelmeztetőleg, oszt szomorúan kisétáltam a moziból.


Ahogy fordulok kifelé, na, látom ám, hogy a pöszeköcsög ott oldalazik mellettem és selypeg a fülembe, hogy jáccuk le, meg ilyenek! Utánamgyött! Nem volt elég néki, hogy törzshelyemről távoznom kellett a retkes csacsogása miatt! Na, erre már a véralbumin elöntötte jazagyamat bazmeg, odabasztam a hátizsákomat a buszmegállóba, oszt föláttam a büdösnek. Ez valami nyegle ütést próbált a kacska kezecskéjével bevinni a balvállamba, hehe, namondok, durreggyet a pofájába oszt le is ült tanácstalanul a járdára. Aszittem ezzel vége is a haccaccárénak, hátbazmeg fölpattant mint a gumilabda! Durrmégeggyet baszomaszádszélit törpecsótány, maraccottan a fődön, ahova doktorúr leküldött! Hanyattesett a tetűje, de onnan is felállott, mint a keljfeljancsi! Nekihuzakodtam, apajit-anyajit beleadva egy oly brutálisat mértem rá harmadiknak, hogy elnyúlott a földön a kis makacs, mint egy gyalogbéka, nem gondolt többet a pattogásra! Nándibüffés riadtan sietett ki a moziból, előmászott a bodroshajú bólogató is, összekanalazták a betonyról oszt betámogatták a pofagépet a moziba, mielőbbi elsősegélynyújtásra. Na, ennyit a zsíroskenyérről. (forrás: drFlash és Buppa irodalmi vitája)
Vélemény, hozzászólás?

