A Publimont AG és a Szabó Ervin Könyvtár reklámkampánya?

Általános

Mindenki manipulálható, szerénységem is. Magyar áru? Naná, le a külföldi szarral, reklámozzuk inkább a hazait Magyar munkahely, magyar íz, etc.. Bocs, vegák, bocs, csirkék.

De gyerekeket felhasználni egy reklámkampányban sztem nem kóser, bármilyen hazafias is a lángolás. Közfeladatot ellátó intézményben/intézményen reklámozni pláné nem kóser. Elkövető: Publimont AG, egy svájci cég a Balkánon. Etikus reklám? Sztem ezt otthon nem tehetnétek meg, pupákok.

Kutor Gábor (8 éves) rajza
Noszlopy Gábor Általános és Alapfokú Művészetoktatási Iskola,
Marcali

Rajz pályázatot írt ki a baromfi Termék Tanács gyerekek részére, népszerűsítendő a magyar baromfit. A versenyen az első helyezést Kutor Gábor (8 éves), Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészetoktatási Iskola tanulója nyerte. Nagy Máté (7 éves), a harmadik helyen végzett, ugyan csak a Noszlopyból. Felkészítő tanáruk Markhardné Dergecz Éva. Az egész országból beküldött több ezer pályaműből kiválasztott anyagba, ami egy vándorkiállításon lesz látható, a díjazottakon kívül beválogatták: Markhard Máté (7) és Marosi Imre Krisztián (14) – felkészítője: Kovácsné Hajdu Gyöngyi -, rajzát is. (az iskola honlapján, büszkén)

Rendhagyó első díjban részesül a nyolcéves Kutor Gábor, a Baromfi Termék Tanács általános iskolásoknak meghirdetett rajzpályázatának győztese: munkája világító reklámokon jelenik meg Budapest-szerte a terméktanács magyar baromfit népszerűsítő kampányában.
A Baromfi Termék Tanács a tanév kezdetén küldte el pályázati felhívását az általános iskoláknak. A 6 -14 éves gyerekek feladata az volt, hogy rajzolják le a baromfiudvart, ahogy ők látják.


“Kampányunk a kiváló minőségű, ellenőrzött magyar baromfi és baromfitermékek népszerűsítéséről szól.” – mondja Csorbai Attila, a BTT igazgatója. “A korszerű baromfitenyésztés és tojástermelés, ez a több tízezer embernek megélhetést adó, sikeres agrárágazat a háztáji baromfitartás több évszázados tradícióiból táplálkozik Magyarországon. A csirke, a pulyka, a liba, a kacsa, a tojás nem az áruházak polcain terem, s ezt nem árt már gyerekkorban tudatosítani.” – fogalmaz Csorbai azzal kapcsolatban, miért fordultak az iskolás generációhoz a kampány szervezői.


A rövid határidő dacára a pályázatra több mint százötven alkotás érkezett az ország minden részéről: megannyi szubjektív baromfiudvar rajzokon, festményeken, digitális képeken. “A bírálóknak szebbnél szebb munkákból kellett válogatniuk, legszívesebben mindenkit díjaztunk volna.” – mondja Lőrincz Attila grafikusművész, a zsűri elnöke.






A választás végül Kutor Gábor munkájára esett. A kisfiú a marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészetoktatási Iskola második osztályos tanulója. “Közel áll a gyerekekhez a téma, szívesen vettek részt a pályázaton.” – mondja Markhardné Dergecz Éva, aki festészetet tanít a művészeti iskolában, s felnőttként maga is fontosnak tartja a hazai termékek támogatását.


A nyolcéves “reklámgrafikus” élénk színekkel operáló, expresszív zsírkrétarajza októberben egy hónapon keresztül lesz látható Budapest 200 világító reklámhelyén, citylightokon.


A további díjazott munkák a Fejér megyei Tordasról és Budapestről a Terézvárosból érkeztek, alkotóik tárgyjutalomban részesülnek. A harminc legjobb alkotásból a BTT vándorkiállítást szervez, amelyet a kampány külön bejáratú, arculatelemekkel kipingált Volkswagen T2-es transzportere, a magyar baromfit népszerűsítő baromfibusz fuvaroz el az országjáró kampány összes további állomására.


A baromfibusz felbukkanását egyébként is érdemes lesniük a gyerekeknek és szüleiknek, hiszen az állomásokon felismerőjáték, kivágós és kvíz szórakozatja az apróságokat, az összes generáció kedvencéről, az örökzöld Kukori és Kotkoda rajzfilmsorozatról már nem is beszélve. A baromfibusz szeptember 25-én Szarvason vonult fel a Pulyka Napján, ezt követően október 2-án a szentesi kacsaünnepen állomásozik, végül október 9-én a siófoki Tojásfesztivál keretében lehet találkozni vele. (BrandTrend)

Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
(Deák Ferenc Könyvtár)
cím: 1074 Rottenbiller utca 10.

A könyvtárat 1913-ban a Deák Ferenc Szabadkőműves Páholy alapította. A 2003-ban 90 éves könyvtár az Almássy téren nyitotta meg kapuit, és azt „kinőve” költözött mai helyére, a Rottenbiller utcába. A mindig nagy forgalmú könyvtár 2004-ben megújult, bevezették a számítógépes kölcsönzést, és modernizálták szolgáltatásait. Nemcsak jól szervezett gyermekrészlegével, de fővárosszerte keresett (rock)zenei CD-gyűjteményével is nevet szerzett. 

Telefonszám (06-1) 342-5362
(Telefon és fax)
(06-1) 411-5000
Mellékek Központi szám: (06-1) 411-5000
5515
E-mail:  fszek0702@fszek.hu

Nyitva tartás:
Hétfő 13 – 19
Kedd 10 – 16
Szerda 13 – 19
Csütörtök 10 – 16
Péntek 13 – 19
Szombat zárva

Könyvtár állománya
(2010.05.09)
könyv: 27435 db
kotta: 296 db
elektronikus dokumentum (CD-ROM): 27 db
video, vizuális (video, DVD, diakép): 382 db
térkép: 17 db
hangfelvétel (CD, audiokazetta, hangoskönyv): 4928 db
időszaki kiadvány: 127 db
Szolgáltatás CD-kölcsönzés , CD-ROM-kölcsönzés , DVD-kölcsönzés , felolvasógép, gyerekrészleg, házhozszállítás , idegen nyelvű dokumentum, internethasználat, internettanfolyam, kerekesszékkel megközelíthető , könyv-kölcsönzés , kotta-kölcsönzés , lejátszó eszközök kölcsönzése, NAVA, olvasóterem, öregbetűs könyv, számítógép-használat, WiFi
telefonos hosszabbítás, kulturális programok, mozgásban akadályozottak számára kialakított számítógép használat

A mozgásban akadályozottak és babakocsival érkezők is elérik a kölcsönzési pontokat.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s